Tuesday, October 6, 2009

我的世界





kate earl唱道:

And i know that i'm never alone
& i know that my heart is my home
Every missing piece of me
I can find in a melody

当我拿起画笔,在调色板上调出斑斓的色彩,用毛笔勾出一条圆润的线条时,她所唱的一切,我都感受到了。every missing piece of me, I can find in the painting.

迷上手绘包包,迷上这个只有我一个人的世界。回到小时候,用粗糙的蜡笔在挂历背后涂写的心无旁骛的感觉。

My heart is my home.

5 comments:

Yun Gu said...

Lovely!!!

Sharon said...

Thanks, Yun!

Ning said...

我说这么半天你干吗去了。。

Unknown said...

偶这是课间活动。。。

Ning said...

给你张爱玲那片留言了,看了小团圆不喜欢,刚在网上给卖了,嘿嘿